Serwis używa plików cookies, aby mógł lepiej spełniać Państwa oczekiwania. Podczas korzystania z serwisu pliki te są zapisywane w pamięci urządzenia. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej o plikach cookies możesz przeczytać tutaj.

Autorzy więcej

Dobra, zmiana. Kto w mediach zarobił na zmianie władzy?

Teraz… my.

Według danych cennikowych zaprezentowanych przez Kantar Media spółki skarbu państwa i ministerstwa zaczęły zamieszczać reklamy w redakcjach, które dalekie są od krytyki nowego rządu.

Np. „W Sieci” (średnia sprzedaż według danych ZKDP 76,1 tys. egz.) zamieścił w styczniu państwowe reklamy za 567 tys. zł (według cennika) a „Polityka” (średnia sprzedaż według danych ZKDP 118,9 tys. egz.) zamieściła w styczniu państwowe reklamy za 80 tys. zł (według cennika).

Press

Data:
Kategoria: Polska
Tagi: #
Komentarze 0 skomentuj »
Musisz być zalogowany, aby publikować komentarze.
Dziękujemy za wizytę.

Cieszymy się, że odwiedziłeś naszą stronę. Polub nas na Facebooku lub obserwuj na Twitterze.